Det skjer mye i BAP 🌹

Her er en oversikt over hvordan du kan følge med på hva som skjer!

Det er flere måter du kan følge med på hva som skjer i bydelslaget:

Våre nettsider🌐: På våre nettsider legger vi fortløpende ut informasjon om arrangementer, protokoller fra medlemsmøter og styremøter, politikk, og andre nyhetssaker.

E-post 📧: Vi sender ut innkallinger til møter hvor vi fatter vedtak, som årsmøte (alle) og styremøter (til styremedlemmer), per e-post i god tid før møtet. Vi sender også ut informasjon om kommende arrangementer per e-post, og andre viktige nyhetssaker. Vi sender også ut en månedlig e-post om hva som har skjedd den siste måneden og hva som skjer i den neste. (Sjekk at vi har din e-post på MittAP!🌹)

Facebook 💬: På Facebook deler vi nyhetssaker, avisartikler skrevet av våre medlemmer og inviterer til våre arrangementer! Du kan se våre arrangementer her.

Instagram 🤳: På Instagram deler vi formelle og uformelle oppdateringer på farten. Følg oss på Instagram!

Årshjul 🤸‍♀️ ♾: Vi har laget et eget årshjul hvor du kan følge med på hva som skjer. Årshjulet er et levende dokument som vi oppdaterer fortløpende. Det består av flere lag med informasjon om hva som skjer i bydelslaget, i AiB, Vestland AP, Arbeiderpartiet nasjonalt, og viktige årsprosesser som NTP og statsbudsjettet. Årshjulet gir en komplett oversikt over hva som skjer hvert år. Du finner årshjulet på vår forside eller ved å følge denne linken.

Google kalender 📅: Vi har laget en offentlig kalender som du kan legge til i din digitale kalender! I denne kalenderen har vi lagt inn styremøter, medlemsmøter, årsmøte og andre arrangement! Følg eller bruk denne linken for å legge kalenderen til i din kalender!

Spond 📲: Både vi og AiB er på Spond! Vi bruker Spond til å planlegge medlemsmøter og aktiviteter i løpet av året! Bli med i gruppen vår på Spond for praktisk informasjon om medlemsmøter og aktiviteter! Koden vår er VUUPH. Du kan også følge denne linken.

Ny politikk! Vi har samlet de politiske vedtakene som ble gjort på årsmøtet 2024 i et eget bydelsprogram. Fremtidige politiske vedtak vil også legges inn i bydelsprogrammet. Vi følger opp denne politikken i vårt politiske arbeid, og har laget et eget politisk regnskap som viser hva som er status på den forskjellige politikken og hvordan vi jobber for å fremme den.

Bydelsprogram 📜🌹: Sjekk ut bydelsprogrammet vårt på denne siden.

Politisk regnskap 🧾🌹: Sjekk ut vårt politiske regnskap på denne siden.